Cum scoateti un Certificat Constatator

Certificatul constatator este un document eliberat de Registrul Comertului care atesta situatia juridica si fiscala a unei societati comerciale la un anumit moment de timp. Acest document contine informatii despre denumirea firmei, forma juridica, sediul social, datele de identificare ale asociatilor sau actionarilor, situatia fiscala etc.

Pentru a scoate un Certificat Constatator, trebuie sa urmati urmatoarele etape:

  1. Accesati site-ul oficial al Registrului Comertului si selectati optiunea „Eliberare certificate si alte informatii”.
  2. Alegeti tipul de certificat dorit (de exemplu, certificat constatator pentru SRL, SA etc.).
  3. Introduceti datele de identificare ale societatii, inclusiv codul unic de inregistrare (CUI) si numele firmei.
  4. Selectati perioada pentru care doriti sa se elibereze certificatul constatator.
  5. Plasati comanda si achitati taxa pentru eliberarea certificatului constatator.
  6. Descarcati certificatul constatator din contul dumneavoastra pe site-ul Registrului Comertului.

Este important sa retineti ca certificatul constatator este valabil la data emiterii si poate fi utilizat ca dovada a situatiei juridice si fiscale a firmei la acea data. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa fie prezentat in cazul in care se solicita obtinerea de licente sau autorizatii sau in alte situatii in care este necesara dovedirea situatiei juridice si fiscale a firmei.